תוכן ענינים
  1. 11 גאדגטים חדשים ומגניבים שאתם חייבים להכיר 2024
  2. גאדג'טים 2024 לכל סגנון
  3. גאדג'טים למשרד
  4. JCREN wireless charging mouse pad
  5. Fujitsu Happy Hacking Keyboard Classic
  6. גאדג'טים לאישה
  7. Hidrate Spark 3 Smart Water Bottle
  8. Light and Massage Therapy Hair Brush
  9. Wake Up Light Sunrise Alarm Clock
  10. גאדג'טים לגבר
  11. ארנק חכם Parliament
  12. BACKBONE ONE MOBILE CONTROLLER
  13. Eilik Companion Bot
  14. גאדג'טים לרכב
  15. CarLock
  16. USB-C Car Charger
  17. גאדג'טים לילדים
  18. ערכת רובוטיקה מבית LEGO Mindstorms Robot Inventor Kit
  19. לסיכום

11 גאדגטים חדשים ומגניבים שאתם חייבים להכיר 2024

11 גאדגטים חדשים ומגניבים שאתם חייבים להכיר 2024

גאדג'טים 2024 לכל סגנון 

כולנו אוהבים את הרגעים האלו בהן אנחנו מגלים גאדג'טים חדשים. משהו שיהפוך את החיים לנוחים ומשעשעים יותר עבור עצמך או יעזור לך עם רעיון למתנה מגניבה ואיכותית למשפחה או לחברים. לכן ריכזנו כמה גאדג'טים מגניבים, מעניינים וחדשניים ביותר שיש כרגע שאנו חושבים שתאהבו.

גאדג'טים למשרד

JCREN wireless charging mouse pad

השארת הטלפון מחובר לחשמל כל היום היא דרך בטוחה להימנע מהמלחמה המתמדת עם סוללה מתרוקנת, אבל זה גם מאוד לא נוח. משטח טעינה הוא אפשרות ידידותית יותר למשתמש, אבל קשה לתת שטח שולחן או משרד יקר למשהו שמשרת רק פונקציה אחת, ורק חלק מהזמן. הכירו משטח העכבר לטעינת הסמארטפון שמשרת שני צרכים מתמשכים. אם הטלפון שלך זקוק לחיזוק, פשוט הנח אותו ליד העכבר בזמן שאתה עובד. חשוב לוודא לפני הרכישה שהמכשיר שלך תואם למשטח.

JCREN wireless charging mouse pad
$21,99
AMAZON

Fujitsu Happy Hacking Keyboard Classic

נכון, המחשב שלך הגיע עם מקלדת, כמובן, אבל מקלדת מכנית או חצי מכנית מספקת אפשרויות שאולי לא הבנת שקיימות. עם מיפוי מקשים הניתן להתאמה אישית שעובד עם מחשבי PC או Mac, מקלדות כמו Fujitsu HHKB מקלים על הלחץ על מפרקי המקשים, וממקמים מקשים וקיצורי דרך בשימוש רב בהישג יד.

Fujitsu Happy Hacking Keyboard Classic
$241.50
AMAZON

גאדג'טים לאישה

Hidrate Spark 3 Smart Water Bottle

בקבוק מים זה יזכיר לך לשתות מים. בנוסף, הוא ממש חמוד. הבקבוק בהחלט יעודד אותך להגביר את צריכת המים שלך, התזכורות העדינות לאורך היום לא מעצבנות בכלל. עידודים קטנים באפליקציה עוזרים גם הם, כמו מעקב אחר מספר הימים שבהם הגעתם ליעד.

Hidrate Spark 3 Smart Water Bottle
$59,95
AMAZON

Light and Massage Therapy Hair Brush

מברשות בדרך כלל ממש משעממות, אבל זו כוללת טיפול מגניב באור כדי לגרום לדם לזרום לקרקפת שלך, שזה גם דבר כיף וגם בריא. המברשת מתירה קשרים עקשניים ומתאימה גם לבעלות שיער מתולתלת ועבה. לא רק שהיא תהפוך את השיער שלך למדהים במיוחד אלא תעסה אותו ותגרום לך להרגיש כמו ששום מברשת לא עשתה בעבר. בונוס

Light and Massage Therapy Hair Brush
$99.99
SHARPER IMAGE

Wake Up Light Sunrise Alarm Clock

נמאס לך לקבל מיני התקפי לב בכל פעם שהצלול בטלפון שלך משמיע את צליל הצפירה המעצבן הזה בבוקר? ובכן, הדבר היפה הזה יעיר אותך על ידי חיקוי זריחה שלווה.

Wake Up Light Sunrise Alarm Clock
$42.98
AMAZON

גאדג'טים לגבר

ארנק חכם Parliament

ארנק חכם עם ציפוי RFID (להגנה מפני גניבת זהות) ומנגנון פטנט שמוציא כרטיסים מכיס האחסון מאלומיניום שלו בלחיצת כפתור. יש בו מקום ל-10 כרטיסים לפחות, וכן רצועה לנשיאת מזומנים וקבלות. Ekster יצרה את הארנק מעור איכותי המגיע בשלל צבעים. עם בלוטות' וטווח מקסימלי של 200 רגל, והוא מופעל על ידי אור, כך שהוא לעולם לא צריך סוללה.

ארנק עור דק של Ekster Parliament
‎89.00‎‏$
AMAZON

BACKBONE ONE MOBILE CONTROLLER

המשחקים הניידים התקדמו כפי שרק מעטים יכלו לצפות במהלך השנים האחרונות. למרבה המזל, אתה יכול לנצל את מלוא היתרונות של חשבון Apple Arcade שלך בדרך גיימרית מסורתית יותר עם הבקר הנייד המוביל הזה שהופך למעשה את הטלפון החכם שלך לקונסולה כף יד.

בקר גיימינג נייד Backbone One
$99.99
AMAZON

Eilik Companion Bot

Eilik הוא בוט שולחני שיארח לך חברה בזמן שאתה עובד או מה שאתה עושה שם ליד השולחן. Eilik הוא בחור קטן מונפש שמתקשר דרך 4 מצבים "רגשיים" ברורים: נורמלי, שמח, כועס ועצוב עם תנועות גוף מתאימות והבעות פנים כדי להבהיר את זה. הוא מתוכנת לדבר ולזוז ומציע מגוון פונקציות אחרות לביצוע בפועל, כמו טיימר פומודורו. אתה יכול לחבר רובוטים מרובים יחד לבידור אינטראקטיבי נוסף.

Eilik - A little Companion Bot with Endless Fun
החל מ₪410
INDIEGOGO

גאדג'טים לרכב

CarLock

השגיחו על המכונית שלך בכל שעה ביום, מכל מקום, הכל דרך הטלפון החכם שלכם. אפליקציית CarLock (זמינה גם באנדרואיד וגם ב-iOS) מאפשרת לכם לבדוק מתי הרכב שלך מוזז, מתי המנוע מופעל ואם יש רעידות חריגות, ואף יכולה לספק תובנות לגבי הסוללה של המכונית שלך. גם קיימת פונקציית GPS מפורטת, שעוזרת לך לעקוב אחר לאן הרכב הולך (במקרה שהוא נגנב) או היכן היה.

CARLOCK - Advanced Real Time Car Tracker & Car Alarm
ִ$60.61
AMAZON

USB-C Car Charger

למטען לרכב זה יש יציאת USB-C של 65 וואט, שיכולה להפעיל את רוב המחשבים הניידים. מחבר טעינה מסוג USB-A עם הספק מקסימלי של 18 וואט נמצא גם כן, המאפשר למשתמשים להטעין גאדג'טים אחרים במהירות. למטען עיצוב נקי, תצוגת מתח מובנית ותאורה מובנית. יש לו טכנולוגיה מובנית כדי להגן על המכשירים המחוברים מפני טעינת יתר והתחממות יתר.

מטען לרכב Baseus 65W USB C
$27.99
AMAZON

גאדג'טים לילדים

ערכת רובוטיקה מבית LEGO Mindstorms Robot Inventor Kit

ערכת רובוטיקה מתקדמת המאפשרת לילדים לבנות ולתכנת רובוטים משלהם.

לגו דגם 51515 LEGO MINDSTORMS
יתרונות
- חינוך: מפתח חשיבה יצירתית, פתרון בעיות ותכנות.
- כיף: מגוון אפשרויות בנייה ותכנות.
- גמישות: ניתן להשתמש בחלקים לבניית רובוטים משל עצמך.
חסרונות
- מחיר: יקר יחסית.
- מורכבות: דורש ידע בסיסי בתכנות.
- זמן: בניית ותכנות הרובוטים דורשים זמן.
₪1800
Joytoy

לסיכום

עם התקדמות הטכנולוגיה, אנו עדים לחידושים רבים בתחום הגאדג'טים, המציעים פתרונות חדשניים ומרגשים לבעיות יומיומיות. בין אם אתם מחפשים דרך לשפר את הכושר הגופני שלכם, להקל על עבודות הבית או פשוט ליהנות מבידור איכותי, ודאי תמצאו גאדג'ט שיתאים לכם.

הגאדג'טים האלה נועדו כולם לעזור להפוך את החיים שלך לקלים יותר, או פשוט יותר יפים. בין אם אתם צריכים את זה לעצמכם או רוצים לקנות מתנה שווה ופונקציונלית לאדם אהוב.

לפני רכישת גאדג'ט חדש, חשוב לקרוא ביקורות, להשוות מחירים ולבחון את התכונות השונות. כמו כן, כדאי לקחת בחשבון את התקציב שלכם ואת הצרכים האישיים.

אנו מאמינים שהמדריך שלנו סיפק לכם רעיונות וסקירה מקיפה של גאדגטים חדשים ומגניבים לשנת 2024, ונותר לנו רק לאחל לכם קנייה מהנה ומוצלחת!"